Min blogglista

torsdag 6 september 2012

Minna och Max..

..har fylllt år! 7 och 11 år. Det var väl inte så länge sen jag fick Minna..eller? Hon går redan i första klass, stortrivs i skolan och önskar läxor - "oh jag önskar att jag hade lika mycket läxor som Max". Det kommer jag verkligen att påminna henne när hon bli större och klaga över sina läxor.


De har haft gemensam kalas för familjen, Max har blivit firad hos sin mamma och Minna ska ha barnkalas med diskotema på söndag. Tack alla för de fina presenterna och tack Bianca som ställer upp som lekledare när Minna bjuder hela sin klass på kalas. Kan inte lägga upp bilder just nu då min kamera och dator tycks inte komma överrens. Återkommer när jag har medlat fred!
Fullt upp på jobbet som vanligt, många inbokade möten. Mitt nya uppdrag som kommunikationsansvarig finner jag väldigt utvecklande. Jag har även en pågående utbildning inom den moderata politiken. Jag har äntligen kommit i kontakt med ordförande i Vellinge-Månstorp, ser fram emot vår kommande möte.

Så nu vet ni vem ni ska rösta på valet 2014.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar