Min blogglista

måndag 8 augusti 2011

bloggtorka

Jag har verkligen kommit in i semestervilan, det märks på mycket bland annat här på bloggen. Jag lovar förbättring efter semestern.
Jag njuter varje dag, miljön här så stressfri, vi tar dagarna som de kommer. Husköpet är klart och vi flytta in snart. Micke har börjat jobba och håller på med att fixa till huset inför flytten.
Vi har träffat en hel del vänner och familj, jag återkommer med berättelser och bilder senare.
Vi var på 40 års fest i Skanör i lördags och Minna hade bio och filmkväll med finaste Agga. De såg Bilar på bio och hyrde Megamind efteråt. Det var mycket mys och godis. På söndagen var de på Oxievångsbadet.

Idag har vi haft en underbar dag i Kivik, Minna lekte och plaskade vid stranden. Hon fick inte bada då jag hade glömt badkläder hemma. Vi åt lunch på Buhre´s, promenerade längs smågatorna och upptäckte nya butiker, åt glass och sen mera lek.

Beatrice har kommit in på högskolan i Jönköping, hon ska läsa till sjuksköterska. Jag är så stolt, grattis finaste Bea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar