Min blogglista

onsdag 13 juni 2012

Skolavslutning

Finaste Minna hade skolavslutning idag. Hon ska börja första klass till hösten, tiden går. Känner mig ungefär som när jag var i tjugoårs åldern. inte en enda rynka och de frågar fortfarande efter legitimation varje gång jag handlar på systemet. Fråga ni mig har jag inte åldras alls, fyller 22 varje år. Den här synen på mig själv får jag omvärdera varje gång jag ser min vackra dotter. Hon fyller redan 7 i augusti och lång har hon blivit också. Snart har hon vuxit i kapp och om mig (det är ju förvisso inte så svårt med mina 157cm). På tal om att växa om, hade lågskor på mig idag och träffade Emelie (Minnas kusin) som är 13 år. Vi kramades och Emelie spontana kommentar när vi släpper taget om varandra - oj vad kort du är! Livet är härligt

2 kommentarer:

  1. hahahaha, du är underbar Mavis :)
    kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Åh förstår dig Mavis. Idag sa jag åt Bruno att när jag var 29 år så träffades jag och han.....då baserade jag matematiken på att jag var 32! Tappade de 2 sista åren någonstans. Pussa Minna :) Saknar er!

    SvaraRadera